3 Nisan 2009 Cuma

Neredesin Ey Sevgili

Blog sayfasına pek uğrayamadığımdan,uğradığım zamanlarda da takip ettiğim blog arkadaşlarımın yazılarını okumaktan hem mimlendiğim konularla ilgili hem de başka konularla ilgili yazılar yazamıyorum son günlerde..umarım bunu telafi etmeye çalışırım =))

Şu anda yazacağım blog konusuyla ilgili beni mimleyen değerli blog arkadaşım Kerim’e mimi için teşekkürü bir borç bilip artık en kısa yoldan konuyu açıklığa kavuşturmaya çalışmak istiyorum =)))

Mim konumuz sevebileceğimiz insanda aradığımız özellikler ..

Hayatım boyunca iki kez çok sevdim,ikisinin de ortak bir özelliği vardı : sarışın olmaları..sanırım sarışınlara karşı özel bir sempatim var.. Ama dış görünüşe pek önem veren bir insan değilim , yüzü güzel olsun elbet ama yüzünden ziyade kalbi güzel olsun.. Zaten güzel olmayan kız yoktur , o güzelliğin arkasında güzellik varsa dış güzelliği anlam kazanır =))

Dış görünüşü bir kenara koyarsak..Aklıma geldikçe sıralayayım ..

Bi kere çok konuşan biri olmasın,çok konuşan kızları sevmem..Çünkü çok konuşan biri aynı zamanda boş konuşuyor demektir..Nerede ne şekil konuşması gerektiğini de bilecek..
Ne benim ne de bir başkasının arkasından konuşmayacak..Ne söyleyecekse açık açık söyleyecek insanın yüzüne..Birinin arkasından konuşan insanlar korkak insanlardır,korkak olmayacak ..
Siyaset sevebilir ama benimle siyasi konu diyaloguna girmeyecek,hiç sevmem..
Sporu sevmeli aşırı olmasa da..Nasıl sinemaya cafeye falan gidebiliyorsak stadyuma maç izlemeye de gidebilmeli beraberce..Tuttuğu takım önemli değil ama şayet Trabzonsporlu olursa benle Trabzonspor u kurtarma muhabbetine girmemeli..Ben zaten Trabzonspor u kurtarıyorum kendi kafamda ehehehe =)))
Pek fazla alışveriş düşkünü olmamalı..Fazla alışveriş keseye olmasa da bana zarar..Öle her gördüğü mağazaya bakmak istemeyecek ..
Devamlı aramayacak yada mesaj çekmeyecek..Ayrıca benden de beklemeyecek..Fazla görüşme can sıkar..
Müzik düşkünü olmayacak..Şarkı söleyebilir,enstrüman çalabilir,beraber de çalıp söleyebiliriz ama müzik konusu beni bayar çocukluğumdan beri..istediği sanatçıyı dinleyebilir,müzik zevkimiz uyuşmasa da olur..yeter ki devamlı müzik konuşmasın..
Çok bilmişlik havasına girmemeli..Böyle kızlardan oldum olası haz etmem..Hele benimle hiç aşık atmaya kalkışmayan biri olmalı..Laf sokan bir tip olsun,lafın altında kalmayan..Ama bana karşı değil,diğer bireylere karşı..Bana karşı böyle bir girişimde bulunursa kendi kaybeder..Benle laf atışmak kolay değildir .. ( bu konuda övünmek de ayrı bişi yaww :D:D )
Makyaj düşkünü biri olmayacak,yettiği kadar..Fazla makyaj cildi bozar,beni de bozar..
Ne tuttuğum takıma ne dinlediğim müzik ve şarkıcıya ne de bana ait bir başka şeye laf sokan,sataşan biri olmamalı..hiç haz etmem bu konuda..
İnsanlara tepeden bakmayacak,kimseyi hor ve hakir görmeyecek..Ne kendisini ne de bir başkasını öven bir kişilik olmayacak..
Özel gün meraklısı olmayacak..Yok sevgililer günü yok tanışma günü falan..hiç haz etmediğim şeylerdir..Doğum günü olabilir ki ben doğum günlerini hiçbir zaman unutmam sevdiklerimin..ve lakin hiçbir günün imasını da yapmamalı..

Daha başka ekliceğim özellik varsa da benim aklıma gelmiyor..Zaten bu kadarı da yeter..

Fazla blog arkadaşım da yok ki mimliyim,olanlar da mimlenmiş..Neyse artık başka sefere inşallah =)))

4 yorum:

  1. "Devamlı aramayacak yada mesaj çekmeyecek..Ayrıca benden de beklemeyecek.."
    Sanırım erkeklerin çoğu böyle düşünüyor, bayanlarsa aksini. İşte bu da bir tezatlık oluşturuyor.

    mime karşılık için de teşekkür ederim ayrıca. :)

    YanıtlaSil
  2. Hayat zaten hep tezatlık üstüne kurulmuş..onun için kafamıza göre birini bulamıyoruz =)))

    mim için asııl ben teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  3. ohoo hemşo sen beni de sevimosun o zaman :D ben de çok konuşurum :D

    YanıtlaSil
  4. sen başkasın be hemşo..çok konuşsan bile boş konuşmazsın sen.. =))
    ayrıca da benim için çok değerlisin ve benim için değerli olan herkesi çok severim =))

    YanıtlaSil