30 Mart 2009 Pazartesi

Auta Çıkan Topu İçeri Almak ...

Yaşamım boyunca pek fazla alanda meziyete sahip olduğum söylenemez..Akıl mantık olarak bakıldığında çok iyiyim ama el becerim hiç yoktur..El becerisi olarak yapabildiğim en iyi şey kalecilik yapmak ve bu konuda parmakla gösterilebilecek kadar iyiyimdir.. =)

Velakin her kaleci gibi kötü oynadığımız zamanları da oluyo kalecilerin,çok pis diye tabir edilen hatalı yenilen goller..Bunlardan biri hatta bir kaçı bir kaç sene sınıflar arası turnuvada olmuştu..

Bizim sınıfın turnuvada bir hafta sonu maçı vardı ve en güvenilen isim bendim..Kale sağlam olduktan sonra mücadele de üst seviyede olursa oynanacak maçın kazanılma şansı artıyordu..

Maça bir saat kala falan evden çıktım maça gitmek için..Maçın oynanacağı saha ile ev arasındaki mesafe biraz fazla olduğundan vasıta ile gitmeye karar vermiştim ama uzun bir süre vasıta gelmeyince ve süre daralmaya başlayınca mecbur topuklamaya başladık..Maça yetişmek için koşar adımlar attığımdan ve hem havanın hafif yağmurlu oluşu hem de erken nefesten kesilme problemi yaşamam nedeniyle baya bi yorulmuştum..5 dk falan kalmıştı maçın başlamasına sahaya yetiştiğimde..Üst değişme falan derken sahaya girdim ama ayakta duramıyorum yorgunluktan,nefessizim bi de..Kalk ısın diyorlar,ayakta duramıyorum yatmışım kalenin içine =)

Maça rakip başladı,3 pas yapıp orta sahaya yakın bir yerden kaleye şut çektiler..Ben sadece nereye gidiyor diye topa bakıyorum..Ben bakadurayım,top içeri girdi gol oldu ve 1-0 yenik duruma düştük daha kafadan..Her halde maça 1-0 yenik başlamak böyle bişiy =))

Bir kaç dk içerisinde beraberlik golünü attı bizimkiler..Oyun yeniden başladıktan sonra yine orta sahalarda falan oynanıyo mücadele..O sırada koruduğum kaleye doğru orta sahadan bir şut geldi..Topun hızı hem çok yavaş hem de top auta doğru gidiyo..

Top auta çıkacak sonra topu dikecen aut atışı yapmak için sonra topa vuracan falan..Zaten hiç halim yok..Uğraşamam bunlarla düşüncesi ile topa hamle yaptım auta çıkmasın diye ve sol direğe doğru hareketlendim .. sol direkten bi 20-30cm falan daha sola gittim yane kale tamamen sağ tarafta kaldı ve topa hamle yaptım..Ama ne hamle..Top gelsin sol elime çarpıp ordan sol omuz ordan kafamın arka tarafından sağ omuz ve ordan yöneldiği yer de kale .. ne kadar çabalasam da topu ancak çizgiyi geçtikten sonra dışarı çıkarabildim =)))

Ve yeniden yenik duruma düştük..

Oyun yeniden başladıktan sonra yine orta sahalarda mücadele oluyo..Koruduğum kaleye topun geldiği yok,zaten gelen iki top da gol oldu =))

Orta sahadan sert bir şut daha geldi koruduğum kaleye..Top bu sefer havadan geliyo,üstten dışarı çıkacak diye topa hamle yapmıyorum..Topu seyrediyorum auta çıkacak diye..Top gitti direğe çarptı ve ordan gelip yüzümde patladı..Sadece patlasa iyiydi bi de içeri girip gol olmaz mı =)))

Kaleme gelen 3 şut 3 üde orta sahadan ve gol olma şekilleri..Hatırladıkça kopuyorumm =))

Maçı 5-1 kaybettik..Maçtan sonra bi tek ben konuşuluyodum..Özellikle yediğim 2.gol..

Auta çıkan topu içeri alan kaleci ...

Yıllar geçti üzerinden ama arkadaş ortamında konusu açıldı mı hep bu söylenir .. Ne kadar sizi kurtardığım maçları da konuşun dediysem de nafile .. Hep yediğim bu gol konuşuldu =)))

4 yorum:

  1. İnsanoğlu yapısı gereği iyiden çok yapılan kötü davranışları hatırlar. :)

    YanıtlaSil
  2. aynen dediğin gibi .. yıllar geçti hala konuşuluyo bu gol =))

    YanıtlaSil
  3. ahahahhaa ben bunu dinlemiştim daha önce, yine koptum hemşo, süpersin :D

    YanıtlaSil
  4. valla aklıma geldikçe ben de kopuyorum bu gole hemşo .. =))
    ama bazen de kızıyorum..yane böyle salakça yediğim goller var birkaç tane..ama hep yediğin konuşuluyo..kimse çıkıp da kazandırdığım maçları konuşmuyo..

    YanıtlaSil