30 Mart 2009 Pazartesi

İsim neydi abi?

Beni mimleyen hayal meyal in konusuna giriş yapıoruz; Takma isimleriniz..

Çocukluğumdan beri aile ortamında olsun arkadaş ortamında olsun genelde hep değişik isimlerle birbirimize hitap ederdik.. Şimdilerde ise isim takılandan ziyade isim takan modundayım =)


Ablamla ömrümüz hep kavga modunda geçtiğinden devamlı birbirimize değişik isimlerle hitap ederdik..Mesela o bana hep dişlerimin o zamanlar bozuk olmasından dolayı Dişlek derdi..E ben de hem bozulma açısından hem de lafın altında kalmayan yapısı açısından Mayın Tarlası adını verdim ona..ehehe..


Abim bana küçüklüğümden beri hep Badico der..Hoşuma gidiyor tabe bana böyle hitap etmesi ama bazen de sanki köpeğe çağırılan bişiymiş gibi algıladığım için kızıyorum.. yok ya bilirim ben abim sever beni..Nasıl kızayım ona =))

Bi de üniw.de çok yakın arkadaşım Bacanak derdi ki hala birbirimize öyle hitap ediyoruz =))


Okuduğum dönemlerde sınıf başkanını hiçbir zaman ismiyle çağırmadım,hep Başkan derdim seslenirken..


Üniw.e başladıktan sonra çevremde arkadaş olarak pek fazla kimse kalmadığından ders dışında tek dostum pc m ve pc aracılığıyla tanıştığım insanlar oldu..

Net ortamında tanıştığım kişilerle eğer kaynaşıyorsam ve de devamlı sohbet ettiğim insanlardan oluyosa belli bir süre isim yerine sevgi ve arkadaşlığımızı ifade eden kelimelerle birbirimize hitap etmeye başladık.. Cicim,Biricik,Kardiişiim,Baboo,Usta,Babacan,Başkanım.. gibi..

Bizim memlekette Toprağım kelimesi çok kullanılır ama benim pek kullandığım bir kelime olmadı..Sadece çok değer verdiğim ve memleketlim olan Büşra ya Hemşo diye hitap ediyorum =))

Bi de çok çok sevdiğim biri var ki..Genlerimizin işleyişinin aynı olması açısından İkiz..Eski Efes koçu Oktay Mahmuti ye olan hayranlığımızdan dolayı Amca.. birbirimize böyle çağırıyoruz her konuştuğumuzda..


Bi de kendime slogan arıyodum,beni ifade etsin diye..Onu da sonunda buldum sanırım..Hayatımda idol olarak alabileceğim belki de tek insan olan Jose Mourinho ve fanatizm dendiğinde Trabzonspor dışında yenildiği vakit çok sinir olduğum basketbol takımım Efes Pilsen’in baş harflerinden oluşan JMEP ..

1 yorum:

  1. Hım, ismin sırrını çözmüş oldum böylece. :)

    YanıtlaSil