31 Mart 2009 Salı

Yalnız kurt

Bir mim konusunu yazmak üzere yine klavyenin başındayım =))Beni mimleyen çok değerli hemşom a mim için teşekkürlerimi sunuyorum ve mim konusunu yazmaya başlıyorum..

1.mim konumuz kendimizi benzetebileceğimiz,hayat duruşumuzu yansıtan bir hayvan..
Yaşayan bir çok canlı içinde köpek beni daha çok yansıtıyor..Sadık,güvenilir,sahibini ( sevdiğini ) seven,kollayan..ve de sevilen..
“Havlayan köpek ısırmaz” .. bu da bana uyuyor..Birisine karşı bi tavrım , sorulacak bi hesabım varsa bunu belli etmem.. sessizce yaparım =))


2.mim konumuz ise kendimize uygun Kızılderili ismi bulmak .. Kızılderili filmlerini hiç seyretmediğim için ne tür isimler kullanırlar bilmem..Yaptığım araştırmada bana uygun ismi buldum..Hayatımın büyük bir kısmında yalnız hareket ettiğim için kendime Yalnız Kurt adını daha yakışır buldum =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder